Etiketler

14 Mart 2012 Çarşamba

ŞİRİNLER

Bugünkü yazımda yine şirinlerden bahsedicem.Çünkü nerden aldığımı sormuşsunuz.Öncelikle şirinler çocukken çok sevdiğim bir çizgi filmdi,tabii bizim zamanımızda istediğin oyuncağı bulmak mucize gibi birşeydi.Bende illa şirinenin oyuncağını isterim diye tutturunca annem ne yapıp
edip bulmuştu.Kocaman peluş neredeyse 50 cm bir şirine.Sonra bir gün eski resimlere bakarken onu gördüm acaba şimdi peluş şirinler bulabilirmiyim diye ebaya baktım.Karşıma minik figürleri çıktı.Hemde yüzlerce çeşit.İlk önce halloween temalı ve yılbaşı temalı olanı aldım.Daha sonra arkası geldi.Altta gördüğünüz 9 resimdeki şirinleri ebaydan aldım.12li 10lu 8li ve 4lü paket.Fiyatları da 20 lira.Yani 12lisi de 20 lira 4lüsü de.Ayrıca ücretsiz kargo.









Bu ikili paketleri ise Türkiye'deki oyuncakçılardan aldım.Paketi 15 lira.








Bu dörtlü paket ise 35 lira.
Bu beşli paketi D&R'dan aldım.52 liraydı.Aldığım en pahalı şirinler bunlar ama olur o kadar.

Burdaki peluşların hepsi Mc Donald'stan.Farklı yıllarda alındılar.
Bu somurtkan şirin de Mc Donalds'tan.
Bu resimdekiler kinderden çıktı.Seriyi tamamlamak için epey uğraştık.Yeğenimle beraber biriktiriyorduk.Ona çıkanı bana veriyordu.Bende aynı olanı ona veriyordum.Sonunda ikimizde tamamladık seriyi ama tamamlayana kadar 30 tane falan aynı şirinlerden çıktı.
Buradaki resimde kinderden.Maalesef bende sadece şirine var.
Bu pakettekiler de tekli satılıyor.
Bana paketten şirine çıktı.

Buradaki anahtarlıkları ebaydan tanesi 2 dolara aldım.

Bu peluşlar da ebaydan gargamel 10 lira,şirin baba 5 lira,şirin 3 lira gibi komik bir rakama.Bunlarda ücretsiz kargo.


Son olarak geçen gün Nezih'te bu yastık ve defteri gördüm ve aldım.Defter 11,50 yastık 25 liraydı galiba.

14 yorum:

  1. The Smarfs are very collectable. Here too many people have large collections of them. Most of all I like the ones you crocheted.
    Hugs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you.It is nearly impossible to find the smurfs in Turkey so you are very lucky.

      Sil
  2. Çok teşekkürler canım, şimdi sen şirinleri sevdiğin için, muhtemelern her girdiğin sitede ya da gittiğin her yerde karşına çıkıyordur. Genelde öyle olur, bir araba alıcan zaman yoldan hep istediğin arabanın geçmesi gibi:) Hepsi çok şeker:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın gerçekten öyle oluyor.Mesela demin kırtasiyeye gittim orada bile pritlerin yanına şirinlerin oyuncaklarından yapıştırmışlar promosyon yapıyolar.Her yerde çıkıyorlar karşıma.

      Sil
  3. Gerçekten isimleri gibi şirinler.
    Paylaşım için teşekkürler canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Şirinleri çok sevdiğinizi biliyordum. Limangoda gezerken gördüm, Şirinler markasının çocuklara göre pijamaları, battaniyeleri ve kadınlar için pijamaları mevcut. Görmüşken paylaşayım dedim. Umarım mutlu edebilirim sizi.
    https://kids.limango.com.tr/shop/index.php
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy nasıl sevindim.Çok teşekkür ederim çok incesiniz.Hemen bakıyorum.

      Sil
    2. Ne demek, internette de olsa, t5anıdığım, takip ettiğim kişilerin yüzünde tebessüm oluşturabilirsem ne mutlu bana:)) Kçük şeylerle mutluluğu anlayan dostlarım olduğu için çok şanslıyım:)
      Sevgilerle:)

      Sil
    3. Çok teşekkürler bende sizin gibi ostlar bulduğum için çok şanslıyım.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Merak edenler olduğu için detaylı yazmak istedim nereden aldığımı.

      Sil
  6. Ben de sizin gibi şirin biriktiriyorum. Koleksiyonunuz gerçekten çok güzel. Tekli paketler almışsınız, içinden bir şirin çıkan. Nerden aldığınızı paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bulunmuyor onlar malesef.Hemen hemen her oyuncakçıda vardı eskiden.

      Sil