Etiketler

13 Mart 2012 Salı

Şirinler Koleksiyonum

Ne zamandır bu postu yayınlamak istiyordum ama son şirinlerimin de gelmesini bekliyordum.Neyse hepsine kavuştum sonunda.Tam tamına 130 adet şirinim oldu.Tabii onları koymak için bir yer lazımdı.Bende strafordan merdiven yaptım.Dizdim hepsini üzerine.Dizildikleri günden beri duruyorlar öylece.Arada yeğenlerim gelince oynuyorlar.Bu aralar en büyük zevkleri şirinlerimle oynamak.Onlar gidince hepsini tek tek yeniden dizmekle uğraşıyorum.










26 yorum:

  1. ooooo gözüm döndü:)

    YanıtlaSil
  2. Nerden aldın ya bayıldım, çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  3. Bir şirinler aşığı olarak bayıldım..Ben de kinder sürpriz yumurtadan şirin çıkartmaya çalışıyorum ama daha sadece 4 şirinim var=( seninkiyle kıyaslanamayacak azlıkta....

    Flzpink'in dedği gibi gerçekten çok ''şirin''ler

    Ayrıca nerelerden aldın?Biriktirme maceranı da dinlemek isterim..

    YanıtlaSil
  4. sevimli şeyler,benim yaramazlarım bırakmazlarki böyle küçük şeyleri iki günde kayıp olurlar sonra evde aralarda bulurum :) cailliu ve arkadaşları vardı bizdede yumurtadam çıkma şimdi nerdeler bilmem :)

    YanıtlaSil
  5. Hepinize teşekkür ederim.Nereden aldığımı sormuşsunuz.Yarın sizin için daha detaylı bir post hazırlayacağım.Çoğunu ebay'den aldım.8'li 10'lu 12'li paketler halinde falan ve fiyatı çok komik sadece 20 lira.Türkiye'de D&Rda tanesi 13 lira iken ebay'de 12 tanesi 20 lira ve ücretsiz kargoydu.Almak isteyen olursa benim aldığım satıcıyı önerebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben almak istiyorum acaba bana yardımcı olabilirmisin

      Sil
    2. Tabi olabilirim. pinaraydin84@hptmail.com a istediğinizi sorabilirsiniz.

      Sil
  6. Merdiven yapıp dizmek fikrin süpermiş. Çok güzeller bu şirinler ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Başka türlü sığmadılar raflara.Çok yer kapladıkları için aklıma böyle bi fikir geldi.

      Sil
  7. Çok ŞİRİNLER çok kıskandım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  8. çok eğlenceli bir blog bu, bayıldım, insan farkında olmadan gülümsüyor:)

    YanıtlaSil
  9. aman Allahım ne kdr çoklar!!

    YanıtlaSil
  10. Soy una enamorada de estos pequeñines !!
    me encantan los pitufos desde pequeñita !!
    me encanta tambien la cabecera de tu blog ,y las escenas que haces para ellos !!
    eres una artista !!
    enhorabuena guapisima !!

    * . . . . * . * . Un besito
    . (\ *** /) * . * cielo
    * ( \(_)/ ) * * . que tengas
    * (_ /|\ _) . * . un buen
    * . /___\ * . . * dia

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gracias por sus buenos pensamientos ya. tener un buen día

      Sil
  11. Çok güzeller.Kinderden sadece 2 tane var benim.Aslında seninkilerin yanında yoklar sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Umarım siz de bulursunuz.Çünkü artık pek bulunmuyor kinderde.

      Sil
  12. Çok güzeller. Ben de birktiriyorum. Benimkiler de 67 tane. Ama seninkiler çok daha güzel duruyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Sizinkileri de merak ettim şimdi.

      Sil
  13. hepsi benim olsun lütfennnn

    YanıtlaSil
  14. bendede kinderden çıkan uykucu şirine sakar gargamel güçlü gözlüklü bebek şirin var ayrıca toyzz shop tan aldığım 3lü plajda seti ve 3 tanede happy meal dan çıkan vexy şirin baba ve yazar ama senin koleksiyonuna bayıldım gerçekten tek kelimeyle mükemmel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Şimdi de şirinlerinminicik olanları çıkmış micro figür denen.Onlara taktım kafayı.Ben biriktirmeyi bıraktıkça yeni seri çıkıyor.

      Sil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil