Etiketler

15 Mart 2012 Perşembe

Şirinler Denizde

Yabancı bir sitede birisi minik amigurumi oyuncakları için bulgurlardan kum yapmış.Üztüne deniz yıldızı midye falan koymuştu.Tam kumsal gibi görünüyordu.Görünce çok hoşuma gitti.Tabii ben hiç eksik kalır mıyım.Hemen kolları sıvadım.Ben kum olarak mısır unu kullandım.Deniz görüntüsü vermesi için mavi karton kullandım.Dün kırtasiyeye gitmiştim orda maket malzemeleri satıyorlar ağaç,yosun falan almıştım(aldığım gün kullanmak kısmet oldu).Zaten evde deniz yıldızı midye falan vardı.Onları da ekleyince tam oldu.Umarım beğenirsiniz.



















Bu arada hala çekilişimi görmediyseniz;

14 yorum:

  1. Süper olmuş, bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Aslında pek özledim diyemem.Ben daha çok kış insanıyım.Ama Bi sitede görünce hoşuma gitti bende yaptım.

      Sil
  3. bu nasıl şirin bir blogtur !
    bir oyuncak delisi olarak , bayıldım!
    Bu konsept de çok güzel olmuş ellerine sağlıkkk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Bende oyuncak delisiyimdir.Bu arada bende senin bloguna bayıldım.

      Sil
  4. Harika olmuş, çok ama çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Böyle güzel yorumlar almak çok hoş.

      Sil
  5. süper olmuş ,tebrikler...

    YanıtlaSil
  6. nekadar keyifli fotolar ..içlerine karışıp oynayasım geldi :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller şirinleri nerden aldınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Ebay'den,Türkiye'den karışık.Şirinler postumda bulabilirsiniz cevabı.

      Sil