Etiketler

25 Mart 2012 Pazar

Hediyelerim

Dün iki güzel blog sahibinden hediyeler geldi.Biri Özge http://yoldaa.blogspot.com/ ,diğeri ise Kübra http://pembekabuk.blogspot.com/ .İkisi de beni çok mutlu etti.Sayelerinde suratımda gülümsemeyle dolaştım bütün gün.


Bu şirin yastık Kübra'dan.Bir şirin aşığına bundan daha güzel hediye olabilir mi?

Hemen diğerinin yanına koydum.Gidip gelip bakıyorum.Bayıldım gerçekten.Çok teşekkür ederim Kübra'cım.Çekilişte sana çıktığım için çok şanslıyım.

Yastık haricindeki diğer hediyeler Özge'den.Özellikle şu karakalem çalışmasına bakar mısınız.Kendisi yapmış oluğundan benim için çok değerli.
Özge bana sadece şirinler yollayacağını söylemişti ama yanına bir sürü şey ilave etmiş.İstanbul defteri,İzmir'den kartpostallar,kalemler,çaylar,cüzdan,uğurböcekleri.Hangi birine teşekkür etsem bilemedim.Seni tanıdığım için de çok şanslıyım Özge'cim.
İkiniz de çok düşünceli ve duyarlısınız.İkinize de tekrar tekrar teşekkür ediyorum.Sizin gibi güzel insanlarla tanıştığım için çok mutluyum.



4 yorum:

  1. beğenmeme çok sevindim...yumuşacık değil mi? ;) güle güle sarıl ;)) ben de seninle tanıştığım için çok mutluyum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok yumuşak.İnsanın durup durup sarılası geliyor.

      Sil
  2. senin el emeğin de benim için çok değerli, başucumda duruyor :)
    güle güle kullan canım iyi ki bu bloglarımız var ki böyle tanışıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende güle güle kullan canım.Aynen iyiki var bloglar.

      Sil