Etiketler

12 Mart 2012 Pazartesi

Minyatür Şekerci Dükkanı

Minyatürde en çok istediğim şekerci dükkanı ve oyuncakçı dükkanıydı.Şekerciyi tamamladım sıra oyuncakçıda.Aslında önce kavanozlara polimer kilden şeker çikolata falan yapmaktı niyetim ama sonra üşendiğim için boncukları kullanmaya karar verdim.İlk önce şeker yerine geçebilecek olanları ayırdım şişelere koydum.Daha sonra lolipopları ve masanın üzerindeki kurabiyeleri polimer kilden yaptım.Bir kaç kavanozun içine de hamurdan şekerler yapıp koydum.Geri kalanlar boncuk.Minyatürüm 35 cm.Boyu da 25 cm.

























Bu arada çekilişimi daha önce görmediyseniz bakmanızı öneririm.

18 yorum:

  1. çok güzel olmuş bayılıyorum böyle ıncık cıncık uğraşılan şeylere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Bende bayılıyorum ama Türkiye'de maalesef alabileceğimiz malzeme çok sınırlı.

      Sil
  2. aaaaa çok eğlenceli ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Me encanta, se ve preciosa esa escena
    besitos ascension

    YanıtlaSil
  4. so colourful and happy scene!! Congratulations!!

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, çok şirin mi demeliyim, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım, ellerinize sağlık, nasılda uğraşmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Uğraştırdı biraz ama yapması çok zevkli.

      Sil
  7. çok güzel olmuş,bayıldım ben,ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  8. I love this candy shop, it's colorful, very tempting and has a joyful atmosphere.
    Hugs

    YanıtlaSil
  9. Bayılıyorum bloguna istediğin herşeyi yapışına ve hiç üşenmeden aşkla yapışına eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Aşk olmayınca olmuyor zaten.

      Sil