Etiketler

18 Mart 2012 Pazar

Karışık Amigurumilerim


Uzun zamandır çizgi film karakterleri yapmaktan hayvanlara vakit ayıramamıştım.Aslında en keyifle ördüğüm amigurumiler hayvanlar.Çünkü hayvan örerken özgün olabiliyorum.Çizgi film karakterlerini örerken benzetmek için çok uğraşıyorum.Şimdiye kadar 565 tane hayvan örmüşüm.Aşağıdaki resimlerde bazıları var.


ARI


AT

BAYKUŞ

DOMUZ

EŞEK

FARE

FİL

GEYİK

İNEK

KANGURU

KAPLAN

KAPLUMBAĞA

KEDİ

KOALA

KÖPEK

KURBAĞA

KUZU

AYI

MAYMUN

ÖRDEK

PANDA

PENGUEN

RAKUN

SİNCAP

SUAYGIRI

TAVŞAN

TİLKİ

TİMSAH

ZEBRA

ZÜRAFA


8 yorum:

  1. nasıl emek isteyen işler, nasıl güzeller!
    Böyle fotoğraflarıı bakarken, kocaman aptal bir gülümseme oluyor suratımda :))
    emeğine sağlık, mükemmeller ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Bende de aynı şey oyuncakları örüp bitirdikten sonra oluyor.Dönüp dönüp tekrar bakıyorum.

      Sil
  2. Hepsi çok güzel olmuş, elinize sağlık. İnsanın çocuk olası geliyor ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Bende bazen çocuk olmak ve yaptıklarımla oynamak istiyorum.Her şey yaşında oluyor maalesef.

      Sil
  3. masallah sana hepsi birbirinden gizel

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel ve çok emek isteyen şeyler insan sevdiği şeyleri yapınca çok mutlu olur dilerim sizde hayatınız boyunca gülümseyen oyuncaklarınız gibi gülümsersiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Ne güzel bir yorum bu.Gerçekten insan sevdiği işi yapmalı.

      Sil