Etiketler

9 Nisan 2013 Salı

Hediyem Geldi


2. kez bir çekilişte kazanan benim.Bu seferki farklı bir çekilişti. Özden Bey blogunda çekiliş düzenlemişti ama hediyeyi kazanmak için ilk önce tahmin yapmak gerekiyordu.Minik bir sandalyenin boyutunu soruyordu.Görür görmez içimden 11 mm demek geldi ve doğru bildim.50 küsür kişi içinden 2 kişi bilmişti.Yine bir sandalyenin boyunu tahmin ettik ve ben kazandım.Kazandığıma da çoksevindim.Gelen minyatürün güzelliğine bakar mısınız.


Benim gibi kitap seven birine daha güzel bir hediye düşünülemezdi.Nasıl beğendim,her detay düşünülmüş,işçiliği harika.


Özden beye bir kez daha çok teşekür ediyorum.İyi ki ben kazanmışım.



Şirinlerimle de foto çekmesem olmazdı tabi.






10 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel, güle güle kullanın:) Özden bey'inde ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok çok güzel vallahi. Mükemmel bir el işçiliği..:)) Güzel günlerde kullanın inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Gerçekten mükemmel işçilik.

      Sil
  3. çok güzel güle güle kullanın:)bende katılmıştım bir milim farkla kaçırdım:)tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Siz de bir dahaki sefere kazanırsınız inşallah.

      Sil
  4. Merhabalar Pınar hanım..4 gündür bilgisayar başından ayrı kaldım İstanbul dışında idim şimdi bilgisayar başına oturunca mailinizi gördüm ve bloğunuzu ziyaret ettim. O kadar güzel resimlemişsinizki, hele şirinlerin olduğu pozlara bayıldım :))) Benden size eşi benzeri olmayan bir hediye oldu, Güle güle kullanın. Sevgilerim ve saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özden Bey.Gerçekten de eşi benzeri yok,bana özel oldu.Odamın en güzel yerinde duruyor eseriniz.Sevgiler.

      Sil
  5. Pınaaaar... nasıl sevindim Özden kardeşin hediyesini kazanmana, tam senlik bence :) Şirinler çok yakışmış, tam ortama uymuşlar...
    Bana bak... şu malzemelerini gösterip durma, canım alışverişe gitmek istiyooooo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.gerçekten tam benlik oldu bu hediye.Giip gelip bakıyorum.Malzemelere gelince siz gönderdiklerimi bitirin ben size yine gönderirim.

      Sil