Etiketler

11 Nisan 2013 Perşembe

Bu Malzemelerle Neler Yapılır 4


Canım sıkıldıkça elime civciv,yumurta,mantar gibi malzemelerimi alıp birşeyler yapıyorum.Bu sefer de dedemin yaptığı bir sepeti süsledim.Dedem telkare ustasıdır bu arada.Sepeti gümüş rengi yapmıştı.Önce sprey boyayla 1 kat beyaza boyadım,2. kata gerek kalmadı.Sonra üzerine sarı çimen yapıştırdım.Erdoğan Düğme'den almıştım çimeni,her rengini almışım iyiki.Daha sonra civciv,yumurta falan elime ne geldiyse süsledim.İşte ortaya bu çıktı.




6 yorum:

  1. Çok ama çok şeker olmuş..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim çok şirin olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşşş:)ne çok malzemeniz var:)alışveriş yayınlarınızın resimlerini uzun uzun inceliyorum.tam benlik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Ben de başka bloglarda görünce uzun uzun incelerim malzemeleri.

      Sil