Etiketler

31 Aralık 2013 Salı

2013'e Instagram'la Veda

2013'ün son postu güzel olsun istedim.O yüzden instagram'daki tüm fotolarımı yayınlıyorum burada.Bu sıralar blogu biraz ihmal  etsem de instagram'a vakit ayırabiliyorum.İnşallah 2014 blogum için de güzel bir yıl olur.Daha sık yayın yaparım.Bu fotoların büyük hallerini görmek isterseniz buraya tıklayıp beni instagram'dan takip edebilirsiniz.

Hepinize iyi yıllar.Umarım 2014 size dilediğiniz her şeyi verir.







































6 yorum:

  1. mutlu huzurlu hayırlı bir yıl dileğiyle

    YanıtlaSil
  2. pınarcım yeni yılda sağlık, mutluluk ve huzur seninle ve ailenle birlikte olsun. yılbaşı masanı merak ediyorum açıkcası. :) sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilal'cim.Seninde yeni yılın kutlu olsun.Sen de ailenle birlikte sağlıklı,mutlu,huzurlu bir yıl geçir.Bu yılbaşı babaannemde olduğumuz için sofra fotosu yok malesef.O kadar kalabalıktık ki pek fazla foto bile çekemedim.Sana da sevgiler.

      Sil