Etiketler

17 Ocak 2014 Cuma

Son Zamanda Ben ve Bantlarım


Didim'e gideceğim için bu aralar her an bantlarımla haşır neşirim.Onlar burda kalacak malesef.


Önce böyle raflara diziyorum her birini.




Sonra vazgeçip kutulara koyuyorum.



Böyle şekiller veriyorum.




Neler yaptığıma gelirsek,her zamanki gibi mumları süsledim.









Kağıttan şekiller yaptım.




Ve hediye paketlerini süsledim son zamanlarda.





Bolca defter yaptım bantlardan ve kutular kapladım.Çoğunun fotoğrafını çekemedim bile.

10 yorum:

  1. bayılırım kırtasiye malzemelerine,sizin fotoları da görünce üç tur baktım da baktım :) çok güzeller,özellikle mumlar çok şirin olmuş

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim.Kırtasiye malzemelerine ben de bayılırım.Mumlara gelince herhalde 300e yakın süslemişimdir.

      Sil
  2. İnanılmaz güzeller. Elinize zevkinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. pınar yine mi gidiyosun erken değil mi canım ya. sanki nisan gibi gidiyordun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 haftalığına Didim'deyim Hilal'cim. Dönücem tekrar Ankara'ya.

      Sil
  5. merhaba
    yeni keşfettim blogunuzu ve çok sevdim resimler renkler beni çekti çok guzel oyuncaklar yapmışsınız bayıldım maşallah inşllh sık geleceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim.Her zaman beklerim :))

      Sil
  6. çok güzeller :) emeğinize sağlık valla..

    YanıtlaSil