Etiketler

27 Mart 2013 Çarşamba

ZEYTİN



Zeytin'i alalı 1 ay olmuş ama ben size ondan hiç bahsetmedim.şimdiye kadar 10 tane tavşanım oldu,bu 11 ama ben bunun kadar akıllı bir tavşan daha görmedim.Bi kere ilk geldiği günden beri insanlardan kaçmıyor.Tavşanlar kucakta durmayı sevmez,zeytin aksine kucağımdan inmek istemiyor,yerine koyunca ayağa kalkıyor al beni der gibi.Odada bıraktıysam terliğimin üzerine oturuyor,eğer yerde oturuyorsam üzerime tırmanıyor.İllaki benim kucağımda olmak istiyor ama,mesela annem kucağına alınca hiç durmuyor.İnternetten baktım tavşanlar sahiplerini tanırmış.

Bu resimdeki siyah tavşan bahsettiğim.Öteki Berke'nin tavşanıydı ama aldıktan bir kaç gün sonra öldü,hastaymış eve gelince farkettik.

Bu Zeytin beyin sabahki halleri.Beyefendi gece bütün yemeklerini bitirmiş oluyor.Sabah yanına gidince de kutuda oraya buraya koşup ayağa kalkıyor heyecandan.Ben yemek poşetini elime alınca da tabağının yanında bekliyor uslu uslu.





Bu ben yerde otururken kucağıma tırmanmaya çalışıyor.O zaman o kadar küçüktü ki çıkamıyordu kucağıma.


Bu alttaki 5 resim ne kadar meraklı olduğunun kanıtı.Her yere burnunu sokuyor benim oğluşum.






Kırmızı başlıklı kızı kemirirken yakalanan Zeytin 








Çileği çok seviyor.Gerçi Zeytin hemen hemen her şeyi seviyor ama küçük olduğu için sebze çok veremiyorum.


Geçen gün ilk defa bahçeye çıkarttım,ilk önce benim yanımdan ayrılmadı ama sonra hoşuna gitti bahçede dolaşmak.


Bu da bisküvi yerken 


Beyefendi son 10 gündür bu şekilde yatıyor.keyfe bakarmısınız.Bu yatış şeklini de araştırdım çok keyifli,huzurlu,mutlu oldukları zaman bu şekilde yatarlarmış.



Veeeee en güzel resmi en sona bıraktım.Geçen gün kucağımda yatarken tam 4 kere esnedi kerata.Sonuncusunda foto çekmeyi akıl edebildim.Kamera kucağımda beyefendinin esnemesini bekleim dakikalarca.Bu arada ben ilk defa bir tavşanı esnerken gördüm.Aslında esnemekten çok bağırıyor gibi çıkmış resimde.


12 yorum:

  1. Merhabalar minik tavşanınız çoook tatlı ben hayvanları çok seviyorum ama annem kuştan başka birşey besletmiyor evde :( Tavşan almayı bende düşünüyorum ama çalıştığım için onunla çok zaman geçiremem diye düşündüm. AYrıca bahçeli evimiz de yok ne zama kadar kutuda bakabilirm ki ? Ayrıca temizliği nasıl yapılıyor ve tuvalet eğitimi oluyor mu tavşanlarda ? Çok büyüdüğünde bahçeye salmayı mı düşünüyorsunuz ? Sizi soru yağmuruna tuttum kusura bakmayın :) Ama tavşan görünce dayanamıyorum çok seviyorum onları :):)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.Zaman geçirme konusunda haklısınız bütün günevde yalnız kalırlarsa yabani oluyorlar.Siz akşamları ne kadar ilgilenseniz de yabani kalıyorlar.Kutu konusunda da haklısınız,büyüdükten sonra kutudan atlayabliyorlar.Benim evim bahçeli olduğu için ilerde bahçeye de yuva yapmayı düşünüyorum Zeytin için.Tavşanlar temizliğini kendileri yapar,ben eskiden yıkardım tavşanlarımı ama şimdi öğrendim ki tavşanlar asla yıkanmazmış.Tuvalet eğitimi de verilebiliyor tavşanlara.Rica ederim soru yağmuru olur mu hiç.

    YanıtlaSil
  3. zeytin çok şirin. her hali başka güzel. ismi de tam ona göre olmuş. benimde yaramaz bir kedim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirindir benim oğlum.Sizin kedinizi de merak ettim.Sayfanızda varsa bakıyorum hemen.

      Sil
  4. Bu Zeytin oğlanda sizin neşeli oyuncağınız olmuş çoktan :D

    Çok şeker, çok akıllı çok da keyifli besbelli! Dilerim uzun yıllar kucağınızdan hiç inmesin.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldu gerçekten.Kucağımdan indiremiyorum.Çok sağolun güzel dileğiniz için.

      Sil
  5. tavşanları bende çok seviyorum. apartmanda oturdugum için eziyet olur hayvana diye alamıyorum. ancak pet shoplarda tel kafeslerden popolarını burunlarını okşuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız aslında evlerde hayvan beslenmesi beni de üzüyor ama kendimi ben Pet Shopdakilerden daha iyi bakar,ilgilenirim diye avutuyorum.

      Sil
  6. Ne kadarda tatlıı yaa:) zaten hayvanlara karşı aşırı zaafım var sokakta da gördükçe durup seviyorum.sevilmeyecek gibi değiller ki:)Bu arada son fotografa ben de bayıldım,inanılmaz bir poz yakalamışsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun.Gerçekten hayvanlar sevilmeyecek gibi değil.Son pozu yakalamak için dakikalarca kamera açık beklemek zorunda kaldımama Zeytin üzmedi beni,sonunda esnedi.

      Sil
  7. COKK GUZELMIS ZEYTINNNN :) BENDE ISTIYORUMM TATLIM BANADA BEKLERIM SEVGILER:9

    YanıtlaSil