Etiketler

18 Şubat 2013 Pazartesi

Bu Hafta Aldıklarım (HobiAlışverişi 9)

İlk defa bir haftam bu kadar yoğun geçti.İlk önce Armada'ya gittim.Uzun zamandır gitmemiştim.Rossmann açılmış oraya da.Girer girmez kurdeleler çarptı gözüme.Hemen aldım bir sürü.O kadar güzeller ki kareli,puanlı...fiyatları 2 lirayla 4 lira arası değişiyor.Benim aldıklarım genelde 3,5 lira.O gün pek dolaşmadık eve döndüm hemen,ama akşam olunca pişman oldum keşke daha çok alsaydım diye.Tabi durur muyum ben kafama koymuştum bir kere.Yine gittim 

Bu sefer bu aşağıdakileri aldım.Benim almadığım sadece düz renkler vardı geri kalan bütün çeşitlerden aldım.Bu arada Mc onald's a uğramayı da ihmal etmedik tabii.Çok şirin oyuncaklar gelmiş.


 Hafta içi de Bilkent'e gitmiştim 2 gün üst üste.İlk gün aşağıdakileri aldım.Bu arada Tepe Home'da acayip indirim vardı.Sol alt köşedeki mumluklar 7 liraya inmişti.6'lı paket ama tealight mumlar için değil.Tea lightların 4 katı büyüklüğünde.Kasaya gelince yine indirim oldu.4 liraya düştüler.





Diğer gidişimde de bunları aldım.Şirinler tabakları Real'de 2 liraya inmiş ilk gidişimde 3 tane almıştım.Ertesi gün 3 tane daha aldım.
 Son olarak Haftasonu Kızılcahamam'a gitmiştik yemek yemeye.Oradan dönüşte A city'ye uğradık.Hiç beğenmedim çarşıyı.Avm gezmek için taa oralara gitmeye hiç gerek yok.Cepa hepsinden güzel bence.
 Yine de şu desenli bantlardan buldum kitapçıda.Tam 60 adet aldım.onlu paket 2,5 liraydı.Tabiki Berke çoğunu yürüttü.Evdekilerle birlikte 130 adet desenli bantım olmuş oldu.Gelin görün ki kullanmaya kıyamıyorum hiç birini.Yarın size hepsini gösteririm.Küçük çekmeceli dolaba zor sığdırdım.




10 yorum:

  1. merhaba bende hobi alisverisini artik cok seviyorum bugun kasnak kolye uclari icin malzemeler aldim bakalim neler cikicak

    bu arada sizi etkinligimize bekleriz

    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/02/marifetli-hanimlar-buraya-etkinlik.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobi alışverişi sevilmez mi hiç.Siz de iyi günlerde kullanın aldıklarınızı.

      Sil
  2. Güle güle kullan, ne kadar renkli bir alışveriş olmuş yine:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller bende olsam bunları kullanmaya bende kıyamam.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Yok yaaaa... ben gelmicem senin bloguna Pınar, fena oluyorum yaaaa :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa siz benim onur konuğumsunuz.Gelmemek olur mu hiç.

      Sil
  5. Cıvıl cıvıl her şey, bayıldım! :) Bu desenli bantlardan arıyorum ben de, nerden aldınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Burdaki desenli bantların hepsini Ada Kitabevi'nden aldım ama her hangi bir kırtasiyede de bulunabilir.

      Sil