Etiketler

18 Ocak 2013 Cuma

Keçe Baykuş ve Penguen

Ablam çam ağacına koymak için benden keçeden baykuş ve penguenler istemişti.Nedense bir türlü fırsat bulamamıştım yapmaya.En sonunda kızım yeni yıla giriyoruz ağacı kaldırıcam sen hala yapmadın diye çemkirince hepsini 2 saat içinde yapıp ertesi gün verdim ablama.Sakın hangileri baykuş hangileri penguen diye sormayın ben de bilmiyorum.Bir süre sonra hepsi birbirine benzemeye başladı.







 Bu da ağaçtaki resimleri.Bu sene ablam ağacını pembe,mor ve gri süslediği için ben de pembe ve mor çalıştım sadece.


4 yorum:

  1. Hepsi çok cici olmuş :) bende biraz ayırt etmekte zorlandım ne yalan söylim :) ama çok ciciler elinize sağlk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun ilk 2 tanesi baykuş ama ondan sonrakileri ne siz sorun ne ben söyliyim.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Ben de şimdi senin bloguna bakıyordum biliyor musun

      Sil