Etiketler

30 Aralık 2012 Pazar

Son Hazırlıklar

Yeni yıl yaklaşırken son hazırlıklar da bitti sayılır.Sofraya koymak için grapon kağıdından 2 tane çam ağacı yaptım.Çok eğlenceliydi yapması.Kartonu huni gibi yapıştırdım.Üzerine 2 parmak kalınlığında kestiğim grapon kağıdını doladım.Üzerini de kafama göre süsledim.Diğer keçeden ağaçları da koyacak bir yer bulurum elbet.






 Sofra için mumlar süslendi,

 Şarap süslendi,
 Son hediyeler de paketlendi.

Geriye sadece yemekler kaldı.Onların da benim payıma düşen kısmını hallettim sayılır.Yarına süslenmekten başka yapacak bir şey kalmadı.

8 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ya, ellerine sağlık. Şarabı ne ile süslemiştin, yarın belki işime yarar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Şarabı oluklu kartonla süsledim.Kırtasiyelerde bulunabilir.Kartonun yarıya kadar olan kısmını şeritler halinde kestim.Çift taraflı bantla şaraba yapıştırdım.

      Sil
  2. Canım sağlıklı,huzurlu bol kazançlı sevdiklerinle beraber musmutlu bir yıl diliyorum.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolcanım.Aynılarını ben de sana diliyorum.Yeni yılın kutlu olsun.

      Sil
  3. hepsi çok güzel olmuş ellerine sağlık :) artık daha sık uğrarım buraya cıvıl cıvıl insanın içi açılıyor:)

    http://goncaninguncesi.blogspot.com/ bende beklerim..

    mutlu yıllar, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Beğenmene sevindim.Gelirim tabiki

      Sil
  4. Hepsi de çok güzel görünüyor. Mutlu sağlıklı yıllar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol.Sana da mutlu yıllar yakışıklı oğlunla birlikte.

      Sil