Etiketler

21 Haziran 2012 Perşembe

Şirinlerim


Bir aralar şirinlerin resimlerini çekmeye takmıştım kafayı.

Bu alttaki resimde şirineyle büyükanne şirin terzideler.


Burada meyvelerin arasındalar.

Tembel şirin her zamanki gibi uyuyor.





Burada şirin baba hasta olmuş.



Burada şirinler köyüne kar yağmış.



Burada da uçuyorlar.Karlar bulut görevi görmüştü bu resimde.

Ressam şirin resim yaparken.Şövaleyi kibrit çöplerinden yapmıştım.

Burada gözlüklü bebek şirine kızıyor.

Burada da şakacıya kızıyor.

Burada şirinler birbirini korkutuyor.

Bu da uçan şirinim.Pelerini grapon kağıdından.


Bu resimlerden bazılarını Flickr da görmüştüm.Daha neler neler vardı.O da şirinlerin değişik resimlerini çekiyordu.Ama çoğu benim fikrim.Berke'yle düşünüyorduk devamlı başka nasıl çekebiliriz resim diye.

6 yorum:

  1. Çok eğlenceli olmuş fotoğraflar.
    Özlemişim seni:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Bunlar son şirinler resimlerim.Ben de özledim seni.

      Sil
  2. ince ayrıntıları düşünmüş, emek vermiş ve harika fotoğraflar çekmişsin, tebrikler.

    YanıtlaSil
  3. ahaha...ne şanslı çocuk bu Berke yahu! şirinler çok şirin yine...şirin baba hastayken bile çok mutlu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kübracım.Şirin babanın üzgün olduğu bir an yok zaten.

      Sil