Etiketler

13 Nisan 2012 Cuma

Amigurumi Yeni Şirinlerim



Yeni yeni şirinler ördüm.Önceden sadece şirin baba,şirine gibi klasik şirinler örüyordum.Yelpazaeyi biraz genişletmek istedim ve bir sürü şirin katıldı aramıza.
Resimdekiler sırasıyla aşçı şirin,somurtkan,şakacı,usta,tembel,süslü,normal şirin,nat,çiftçi,şirin baba,büyükbaba şirin,şirine,örgülü,uykucu,hızlı şirin,bebek şirin ve vahşi şirin.
Son ördüklerimle birlikte tam 109 tane şirin örmüşüm.Daha örmem gereken şirinler de var.Büyükkanne,gözlüklü,güçlü,ressam,Gargamel,Azman gibi.Bakalım yazlığa gidene kadar yetiştirebilecek miyim !


















Bu arada 2. çekilişime katılmadıysanız burdan buyrun

17 yorum:

  1. gene çok Şirinler :)) Ellerine sağlık hemşerim( hemşeriymişiz bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel sen de Trabzonlusun demek.Çok sevindim.

      Sil
    2. hemide Of diyarlarından bende sevindim tevekkeli diyorum ondanmış kan kaynaması :D

      Sil
    3. Aynen benim de ondan kanım kaynamış sana demek ki

      Sil
  2. kuzuuum Bim'de şirinler puzzleı var. 260 parça :) sizin oralarda yoksa ben buralardan alır, gönderirim dert etme:) öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıım çok teşekkürler zahmet etme.Ben hemen bakarım bime.Bende öperim.

      Sil
  3. Huysuz şirin çok tatlııı olmuş :)
    Blogumada beklerim :)

    http://chocolat-au-lait-delicieux.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Benim de favorim o.Blogunu izlemeye aldım.

      Sil
  4. Hooo, I love the little cook most!
    Hugs

    YanıtlaSil
  5. Süpersin canım. Minik minik ne güzel örmüşsün hepsini, maşallah.
    Mutlu hafta sonları:)

    YanıtlaSil
  6. ne zaman yapıyorsunuz bu kadar çeşidi... merak ediyorum...devamlı bir şeyler çıkıyor...bir tanesini yapmak ne kadar vaktinizi alıyor ?..bu arada en çok somurtkanı beğendim süper olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Bunları 1 haftada yaptım.1 tanesi bazen 1 saat bazen 2,3 saati buluyor.Ama şirinlerden 100den fazla ördüğüm için elim alıştı artık.Hemen yapabiliyorum o yüzden.

      Sil
  7. işte ben de sabah akşam bunlarla uğraşsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğraşırsın canım.Bir alışsan bırakamazsın zeten.

      Sil
  8. inşallah gelir o günler :)

    YanıtlaSil